Thursday, November 4, 2010

Esimene postitus

See on minu esimene postitus, ei oskagi kukilt peale hakata. Blogi tegin sellepärast, et omandatud info edasi anda nendele kellele vaja ning ka niisama huvilistele. Ma ei kujuta ettegi kas üldse keegi seda lugeda viitsib. Mulle on juba mõned korralikud aastad juustega tegelemine meeldinud. Mulle meeldib sõbrannadele soenguid teha, juukseid lõigata ja ka värvida. Mul endal on üsna õhukesed õlgadeni juuksed kahjuks, sellega kaasneb see, et ei saa väga paljusid ilusaid soenguid teha. Mulle meeldivad kusjuures väga sellised niiöelda "hullud" soengud mida tänavapildis või koolis kanda ei saa ja võib-olla peolgi vaadataks viltu. Näitek mu absoluutne lemmik selline soeng, kus on külgedelt punutud kalasaba ja ülevalt on tupeeritud umbes nagu punkari hari. Taolise soengu pildi leidsin Natasha Bedinfieldi soengust aga temal ei ole külgedelt punutud lihtsalt taha pandud aga teeb umbes sama välja :)

Niisiis blogis räägin siis soengutest, kuidas neid teha, erinevatest kodustest juuksemaskidest mis on kasulikud ja ka muust huvitavast.

Andsin siis kerge ülevaate sellest mis mulle endale meeldib, miks blogi tegin ning millest kirjutama hakkan. Tänaseks kõik varsti tuleb esimene teemakohane ja korralik postitus. Ciao!:)

No comments:

Post a Comment